آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

خاطرات این چند روز

1390/3/22 14:24
نویسنده : مامان پاتمه
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم.قلب

ببخشید چند وقتی نبودیم و ممنونم که به یادمون هستین. ماچمامانی سرش یه مقدار شلوغ بود! ولی الان با کلی عسک جدید اومدیم.از خود راضی

ممممممممم بذار ببینم  از کجا تعریف کنم...متفکر

آهان از تعطیلات گذشته ( که  ما جایی نرفتیم و خونه نشین بودیم! افسوس)فقط یه روزش رفتیم  خونه مامان جون شیرین و هامان گلی اینا هم بودن. مهسا جونقلب هم تازه از تهران اومده بود و کلی از دیدنش خوشحال شدیم! البته اون از دیدنه من خوشحال تر شد!!! نیشخند

خوب بذارین عسک های اون روز رو بذارم براتون:

این زاویه عکس پیشنهاد بابایی بود:تشویق

اینم من کنار در پارکینگمون. موهامو دارین؟  (کفشهام همونایی هستن که تو پست قبل گفتم!زبان)

اینجا دارم توی حیاط مامان جون اینا آب بازی میکنم.هورا

اینم فندق خوشگلمونقلب که چند روزیه مریضه و دل ما حسابی براش کباب شده.ناراحت راستی وبلاگ هاتف و هامان  هم به روز شده.

اینم عسک من و زهرا جون تو حیاط مامان جون شیرینم:

روز ٣ شنبه از صبح رفتیم خونه خاله حمیده و کلی به من خوش گذشت. این عسک رو تو باغچه خاله اینا گرفتم:

تو رو خدا ژست فلسفی رو نگاه کنید!!!!چشمک

 

بدون شرح!!!!

خوب روز پنج شنبه  هم مامان ٣ تا از دوستای دبیرستانش رو دعوت کرده بود و خونه مامان جون بودیم!!!تعجب (عجبا!!! یکی دیگه مهمونی میگیره بعد خونه یکی دیگه دعوت میکنه!!چشمک) به هر حال به من که حسابی خوشششش گذشت.

این منم و پرنیان جونم دخمل خاله فرزانه که من واقعا ازش خوشم اومد:

اینجا هم داریم با هم شطرنج بازی میکنیم!!! البته من به شیوه خودم بازی میکنم چشمک(اسم اکثر مهره ها رو بلدم و جای چیده شدنش رو هم تا حدی یاد گرفتمیول)

پرنیان گلی دختر فوق العاده  مهربون و مودبیه و من فکر میکنم هر کی اونو ببینه فوری عاشقش میشه.قلب

اینم یه مهمون کوچولوی دیگمون که اسمش علی آقا هستش و خیلی پسر نااز و مهربونی بود.

یه مهمون کوچولوی دیگه هم داشتیم که شما میشناسینش ولی طفلکی به خاطر واکسنی که روز قبلش زده بود اصلا حال و حوصله نداشت.ناراحت

خوب اینم از خاطرات به تعویق افتادمون.

این روزا هوا خییییییلی گرمه و من عااااشق حموم کردن هر روزه هستم و کلی تو حموم عشق و حال میکنم با آب بازی!! هورا

و اما آخرین اثر نقاش کوچولو این منظره قشنگه:از خود راضی

 راستی تا یادم نرفته بگم ما انشاالله آخر این هفته عازم شمال هستیم. خداحافظ حلالمون کنیدبغلماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)