آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

عروسک کوچولو

1392/6/3 11:59
نویسنده : مامان پاتمه
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.بغل

30 امرداد عروسی پسر عمه ام مهرداد و خاله زهرا جون بود.از خود راضی

اون روز من همراه مامان رفتم آرایشگاه و مامان از خانم آرایشگر خواست تا موهای من رو شینیون کنه! گاوچران

برای اولین بار بود که شینیون میکردم و خیلی ذوق زده بودمخیال باطل

مامان هی نگاهم میکرد و میگفت مثل پرنسس ها شدی! قلبو کسایی که توی آرایشگاه بودند هم کلی برام ذوق کردند. یکی از همون افراد بهم گفت یه کم رژ بزن و من گفتم نه لوازم آرایش برای بچه ها ضرر دارهبازنده ولی اون خانومه گفت نه یه کم رژ ایراد نداره و خلاصه مامانم از موضع خودش پایین اومد و بهم گفت باشه یه کم رژ بزنماچ

نتیجه این آرایشگاه شد یه عروسک خانم خوشگل و نازمژه

 

 

 

اینم دو تا عروس کوچولوی مجلس، من و شادی جون.قلبقلب

 

 

من یه نقاشی از عروس و دوماد با ماشینشون کشیدم و گفتم که میخوام هدیه بدم به عمو مهرداد و خاله زهرا.از خود راضیبعد با مامانی این پاکت رو درست کردیم

 

 

 

و این نقاشی رو روز پاتختی هدیه دادم به عروس و داماد.تشویق

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)