آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

آویسا کوچولو

یه عالمه مناسبت و تبریک

1392/2/11 10:28
نویسنده : مامان پاتمه
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام385119_rainbowed.gif

حالتون خوبه؟

چه روزه خوبیه امروزززززززززززز

تولد حضرت فاطمه (س) و روز خانوم ها و مامان های مهربون72689_cupidgirl.gif

 

06000000روزتون مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک 06000000

 

ازتون ممنونیم که این همه تبریک خوشگل واسه مامانم فرستادین

ببخشین که نمیتونیم تک تک بیایم وبلاگهاتون و  بهتون تبریک بگیمخجالت پس این تبریک دسته جمعی رو از ما قبول کنید.

دیشب به مامان گفتم چی دوست داری برات بخرم؟از خود راضی

مامانم کمی فکر کرد و گفت مگه تو پول داری؟متفکر

گفتم: الان که نه!! ولی وقتی بزرگ شدم پولدار میشم برات میخرم!از خود راضی

مامان گفت عزییییییییزم چیزی لازم ندارم538419_flirtysmile3.gif

منم گفتم پس فکر کن اگه یه وسیله ایت خراب شده حتما بگو تا من بزرگ شدم برات بخرم!

نمیدونم که همین شیرین زبونی ها و محبت های کودکانه ام مامان رو تا آسمون میبره و نیازی نیست براش هدیه بخرم!!!314219_afnu1qmj1p9ox67a.gif

خوب به سه تا مامان هم میخوایم تبریک ویژه بگیم!838619_cheerleader2.gif

اول مامان بزرگ مهربونمممم (مامان بابایی) که خیلی مهربونن و حضورشون واقعا گرمی خونه است. 09300000

 

 

 

 

دوم مامان جون شیرین. که هر چی از مهربونی هاشون بگم کم گفتم و کمتر از مامان برامون زحمت نکشیدن. 09400000

 

 

 

و سوم هم مامانی خودم که به قول خودش راه درازی در پیش داره تا یه مامان واقعی بشه!!چشمک تا یاد بگیره چه جوری به بهترین شکل مادری کنه ولی با همه این حرف ها من و داداشی دوستش داریم خیلیــــــــــــــــــــــــــــــــــی زیاد. 00800000

 

 

 

 

خوب از این بحث شیرین بگذریم و یه کم در مورد خودم بگم!زبان

این عکس من و اولین روسری من که به درخواست خودم خریداری شده. و الان خیلی خوشحالم که روسری دارم هر بار میگم من دیگه خانووووم شدم باید روسری سرم کنم.از خود راضی

 

 

 

 

اینم عکس بچگیمه با همون روسری!!!خنده خودم بعد از دیدن این عکس گفتم وای انگار بچگی منه!نیشخند

 

 

گفته بودم که توی مهد کلاس شطرنج داریم.از خود راضی چند وقت پیش خاله مژگان مربی شطرنجم یادداشتی برای مامان فرستادن تا مامانم باهاشون تماس بگیره و وقتی تماس گرفت گفتند که آویسا واقعا توی شطرنج فوق العاده است.696317_Just_Cuz_13.gif کلی از من و اینکه چقدرررر عالی یاد میگیرم تعریف کردن و پیشنهاد دادند خارج از مهد من رو برای آموزش تخصصی تر ببرن و اینجوریه که الان مدتیه توی کلاس شطرنج ثبت نام کردم و دارم خارج از مهد یادگیریم رو ادامه میدم.825817_clap2.gif

چند روز پیش که با مامان شطرنج بازی میکردیم بهش گفتم: مامان خیلی مباظب وزیرت باش چون وزیر مهره قدمرترترینه!!!

اگه تونستین بخونین چی گفتم!!!!قهقهه منظورم قدرتمندترین بود!زبان

 

و یه بار هم  گفتم آوش کوچیکه کسی حق نداره اون رو دعوا کنه مثل شاه! که کسی حق نداره اون رو بزنه!بازنده

 

علاوه بر شطرنج به یه بازی دیگه هم خیلی علاقه دارم اونم تخته مَرد هستش!19482_eva.gif تو خونه با اصرار از مامان و بابا میخوام باهام بازی کنند بعد در حین بازی بهشون میگم یه لحظه اون ور رو نگاه کن و سریع تاس ها رو جفت میذارم و میگم ای ول جفت شیش آوردم!!!18672_bandari.gif

(توجه دارین که روسری تو خونه هم روی سرمه!)چشمک

 

 

 7 اردیبهشت وبلاگم  4 ساله شد هورااااااااااااااااا

 و 8 اردیبشهت تولد زهرا جون دختر داییم بود. 04000000 اینم عکس من و زهرا 04000000

 

 

فردا هم که روز معلم هستش. 11500000 معلم های عزیز و مهربون روز شما هم مبارک.بغل امسال برای اولین بار مامان هدیه روز معلم خرید تا من ببرم مهد واسه خاله مرضیه و خودش خیلی بیشتر از من در این مورد ذوق زده بود!چشمک یک مجموعه سه جلدی شعر خریدیم که انشاالله خاله دوست داشته باشند.خیال باطل

 

خوب یه خاطره کوچولوی دیگه هم بگم و بعد خداحافظی کنیم.زبان

یه روز از مهد که رسیدم خونه گفتم مامان دلم درد میکنه!

 - چرا عزیزم؟ نگران

-از بس این بچه ها تو سربیس حرف میزنن!!آخ

- وااا چه ربطی به دلت داره؟ابرو

- آخه اول از دست اونا سرم درد گرفت بعدش دردش افتاد پایین توی دلم!!!نیشخند

 

دوستتون داریم خیلی زیاد بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)