آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

آویسا کوچولو

نوروز 92

1392/1/17 10:27
نویسنده : مامان پاتمه
441 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بالاخره اومدیم با عکس های نوروز نیشخند92

 

امسال تعطیلات عید هیچ اتفاق خاصی نیفتاد!!لبخند

فقط رفتیم عید دیدنی لبخند و مهمون اومد خونمون

من اولش خوشم میومد ولی دوسه تا مهمونی که میرفتیم حوصلم سر میرفت و هی میگفتم بریم خونه.آخ بعضی مواقع هم خونه مامان جون شیرین میموندم و نمیرفتم مهمونی!زبان

وقتی مهمون می اومد خیلی قشششنگ پذیرایی میکردم مژه

این هفت سین امسالمونه که منم توی چیدنش کمک دادماز خود راضی

 

 

 

 

شیطانعصبانیدلقکسبزماچ

(همین حالا اومدم گفتم میخوام شکلک بذارم و شکلک های بالا رو انتخاب کردم ) نیشخند

 

 

من و عیدی مامانقلب (یک عروسک باربی جدید!!نیشخند+ تیرکمون انگری بردز)  عیدی بابایی نقدی بودمژه

 

 

 

من و داداش جونم قلب

 

 

 

من و باباییمبغلقلب

 

 

من و مامانمقلب

 

 

من و علی و زهرا قلب

 

 

 

اینجا هم خسته از عکس گرفتن های مامان!!!زبان

 

 

یک روز بهاری در پارکعینک

 

 

بغل

 

چون تعداد عکس ها زیاد شده عکس های 12 و 13 فروردین رو تا چند روز آینده تو یه پست دیگه میذاریمزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)